ساری؛

نجات دو شهروند در حادثه آتش سوزی منزل مسكونی  +تصاویر

دو شهروند ساروی با تلاش آتش نشانان در حادثه آتش سوزی منزل مسكونی نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری اعلام کرد طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر حريق منزل مسكونی ، بلافاصله ستاد فرماندهی عمليات، آتش نشانان ايستگاه يك و چهار را به محل حادثه واقع در بلوار فرح آباد، روبروی مجتمع پزشكی باغبان(طوبی) اعزام كرد.

 

روح الله نجفی فرمانده نيروهای اعزامی به محل حادثه با اشاره به اينكه اين آتش سوزی از قسمت آشپزخانه منزل شروع شده بود، گفت: در لحظه رسيدن به محل دود فراوانی كه از ساختمان به سمت بيرون حركت می كرد مشاهده شد كه دو نفر از ساكنين اين منزل در آن گرفتار و برای نجات، خود را به كنار پنجره رسانده بودند .

 

وی افزود: يكی از ساكنين خود را در وضعيت خطرناك از پنجره ساختمان آويزان كرده و در حال سقوط بود كه با اقدام سريع آتش نشانان و رعايت تمامی موارد ايمنی نجات يافت و به همراه فرد ديگر با استفاده از نردبان دستی به پايين ساختمان منتقل و تحويل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

 

نجفی گفت: در اين عمليات تيم اول آتش نشانی از راه پنجره و تيم دوم از راه درب اصلی با تجهيزات كامل ايمنی و اطفايی به محل آتش سوزی وارد شدند و در كمترين زمان ممكن حريق را اطفا و از سرايت آن به ساير نقاط جلوگيری كردند.

 

وی افزود: بر اساس بررسي كارشناسان اداره پيشگيری و علت يابی حريق در محل حادثه ، علت اتش سوزی نقص فنی سيم برق يخچال عنوان شد.

 

 

 

نجات دو شهروند در حادثه آتش سوزی منزل مسكونی  +تصاویر

 

نجات دو شهروند در حادثه آتش سوزی منزل مسكونی  +تصاویر

 

انتهای پیام/آ

 

مهار حریق منزل مسکونی در ساری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار